قدردانی شهردار تهران از خدمات و پروژه‌های توسعه‌ای در مشهد شهردار مشهد مقدس: وظیفه شهرداری‌ها خدمت به مردم است سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی در دوره ششم شورای مشهد شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر
سرخط خبرها

شهروندخبرنگار| درخواست شهروند برای نصب نیمکت در ایستگاه قطارشهری

  • کد خبر: ۵۴۱۷۱
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
شهروندخبرنگار| درخواست شهروند برای نصب نیمکت در ایستگاه قطارشهری
مدیریت قطار شهری اگر در طبقه زیر هر ایستگاهی چند نیمکت بگذارید برای نشستن کسانی که از سوپر نوشیدنی یا بستنی می خرند، همان جا بخورند بعد سوار شوند و کاش سرویس بهداشتی برای کودکان باز بود.

پیام شهروند: مدیریت قطار شهری اگر در طبقه زیر هر ایستگاهی چند نیمکت بگذارید برای نشستن کسانی که از سوپر نوشیدنی یا بستنی می خرند، همان جا بخورند بعد سوار شوند و کاش سرویس بهداشتی برای کودکان باز بود.

پاسخ روابط عمومی شهرداری شرکت بهره برداری قطارشهری:
در خصوص پیشنهاد شهروند محترم مبنی بر استقرار صندلی مقابل غرفه های تجاری به اطلاع می رساند با توجه به استانداردهای ایمنی در مترو و لزوم پیش بینی و مدیریت بحران های احتمالی، مسیرهای قبل از گیت های ورودی نبایستی دارای مانع باشند تا در زمان نیاز به تخلیه اضطراری مسافرین و ایستگاه ها، این مهم بدون مشکل و در سریع ترین زمان ممکن صورت پذیرد.


در خصوص وجود سرویس بهداشتی برای کودکان نیز به اطلاع می رساند که؛ در تمام دنیا و حتی کشورهای پیشرفته، ایستگاه مترو را همانند ایستگاه اتوبوس در نظر می گیرند که مسافران در نهایت پس از ۲ تا ۴ دقیقه انتظار باید ایستگاه را ترک کرده، سوار قطار شوند و ادامه مسیر بدهند. بنابراین مترو مشابه پایانه مسافربری نیست و ایستگاه های قطار شهری محل عبور و توقف های کوتاه مدت می باشد. با این وجود تمام ایستگاه‌های قطارشهری مجهز به یک تا دو چشمه سرویس بهداشتی هستند، این سرویس‌ها عمومی نیست و مخصوص استفاده کارکنان است اما به تمام ایستگاه‌ها بخشنامه ارسال شده که ‌در صورت اضطرار، به برخی مسافران و زائران اجازه استفاده داده شود.


باتوجه‌به استفاده سالمندان، بیماران خاص، زنان باردار و کودکان از قطارشهری، به ایستگاه‌ها تأکید کرده‌ایم به‌طور ویژه درخواست این گروه ها برای استفاده از سرویس بهداشتی را اجابت کنند. چنانچه گزارشی از شهروندان درباره تخلف از این موضوع به دست ما برسد، بررسی، پیگیری و برخورد می‌کنیم.
علت پیش‌بینی نکردن سرویس بهداشتی عمومی در ایستگاه‌های قطارشهری عمدتا مسائل بهداشتی و هزینه بالای نگهداری و تعمیرات می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->